שאלת את עצמך פעם,
איך זה שיש דפים עסקיים שזוכים להרבה חשיפה ותגובות מצד הגולשים,
בעוד שדפים אחרים לא מצליחים להגיע לרמת חשיפה כזו?
מה בדיוק גורם לגולשים לעקוב אחרי דף אחד בעוד שמדף אחר הם בוחרים להתעלם?
רוב הדפים העסקיים בפייסבוק מעלים רק 2 פוסטים בשבוע משלל סיבות: אין זמן לכתוב יותר, אין
השראה ונושאים לכתיבה, אין כוח, חוששים לשעמם, חוששים להציף ועוד ועוד.
ואני אומרת לך- ככל שתעלי יותר פוסטים בדף שלך, שמגיעים מתוך אסטרטגיית תוכן ברורה,
ותומכים במטרות השונות של הדף העסקי שלך,
כך תרימי את הדף ותגרמי לו להצליח ולהיחשף יותר לגולשים, בשיווק אורגני בלבד.
כבר שנתיים שאני מעלה 5 פוסטים בשבוע, וגם זה רק כי אני מתאפקת מאד לא להעלות גם בשישי
שבת ולנוח קצת, ואין לי ספק שהעובדה הזו היא שגורמת לדף של המגשימנית להיות כל כך מצליח.
למה אני מעלה כזו כמות של פוסטים ובמה היא תורמת לדף?
הנה זה בא.
כשאני כותבת חמישה פוסטים בשבוע אני יכולה להתנסות בשיווק יצירתי:
חי, בועט, מחבק, מצחיק, מעציב, נוגע, מלמד, מעצים.
אני יכולה להעלות סרטונים, פוסטים כתובים, גלויות, אינפוגרפיקה וכל מה שבא לי בעצם.
כל הסוגים וכל האפשרויות פתוחות בפניי, ואני לא כבולה לסוג מסוים של פוסטים,
או לצורת העברת תוכן אחידה.
כשאני כותבת חמישה פוסטים בשבוע אני מרחיבה מאד את הקהל אליו אני מגיעה ונוגעת.
פוסט ביום ראשון יגע בנורית, ולא ידבר בכלל לחדווה,
פוסט ביום שני יעיף לחדווה את הראש, וגילי תצקצק בלשונה ותגלול הלאה,
הפוסט ביום שלישי דווקא יצחיק את גילי, ודפנה לא תראה אותו בכלל בפיד שלה,
אבל הפוסט ביום רביעי יגיע גם לדפנה והיא מיד תעשה לייק לעמוד,
והפוסט ביום חמישי בכלל יעיף את הסכך, ויגרום לכולם להגיב ולשתף…
הבנת את הפואנטה, נכון?
ככה אני מצליחה להגיע ולקלוע להמון עצמאיות, בכל שבוע ושבוע, מחדש.
הרבה עצמאיות חוששות, שאם יעלו יותר משני פוסטים בשבוע הן ישעממו את הקהל וייגעו אותו,
כך שהוא יפסיק לעקוב אחריהן.
ואני אומרת-
כשהתוכן שלי חי, מעניין, משתנה, יצירתי, למה שאחשוש שהקהל שלי ישתעמם?
להיפך- הוא דווקא מתעניין יותר ומחפש את התכנים שלי, הוא מתרגל לחפש אותי.
אז האחריות שלי היא לוודא שהתוכן שאני מייצרת הוא אכן כזה, ומפה אני עפפפההה.
כשאת קוראת אותי בבוקר את במצב מסוים– נפשית, רגשית, פיזית, מנטאלית.
את לא נמצאת באותו מצב, כשאת קוראת אותי מחר בבוקר.
כלומר: גם מי שקוראת אותי בכל יום ויום קוראת אותי בעיניים שונות ובמצב שונה.
וגם כשאת קוראת אותי בבוקר, והפוסט שלי פתאום עולה לך שוב באותו יום בערב–
העיניים, בהן קראת אותי בבוקר, שונות מהעיניים בהן את קוראת אותי בערב.
את לא באותו מקום, לא באותה נוכחות, לא באותה הוויה, לא באותה קליטה.
למעשה השיווק היומי שלי פוגש אותך שונה, בכל פעם מחדש, בכל רגע של היום.
והדבר האחרון-
מי שאוהבת את התכנים שלי- נהנית מהם ושמחה לקרא אותם בכל יום.
מי שלא אוהבת- לא תרצה לקבל אותם אפילו רק פעם אחת בשבוע.
תכלס היא לא חייבת, הרי יש מיליון תכנים אחרים בפיד שלה,
והיא פשוט תגלול הלאה.
אז לחשוש שאשעמם מישהי בגלל ריבוי תוכן? זה ממש לא אני.
אני עסוקה בלייצר אותו הכי מעניין, יצירתי ומגוון שיש-
עבורי ועבורך.
בא לך שנתחיל כבר?
אני מרתיחה לנו מים לקפה.
תצרי קשר, תגידי כמה סוכר
ונצא לדרך.